Thursday, May 19, 2011

My Experience : Jarak sebenar dari rumah ke kampus

Semalam (19/5/2011), aku dengan jayanya telah memanfaatkan trip meter yang ada kat “kepala” Enamorata (my GT128) yang canggih tu.. haha.. masa nak bertolak ke kampus dari rumah, aku pun tetiba ja teringat nak set jarak tu. Yelah, selama ni aku expect jarak nak p maktab dalam 15 km sebab selalunya kalau aku melenjan menunggang wave100 aku tuh @ 90kmh, sure aku akan sampai kurang dari 15 minit di bawah basement kolej kediaman kat kampus. Hahaha.. Patutlah, rupa-rupanya jarak sebenar dari rumah aku kat Kola Peghlis dengan Kampus IPG Peghlis ialah jeng..jeng..jeng.. perembang betoi-betoi gambaq kat bawah :


Ni aku nak tempek tunjuk jugak gambaq meter Enamorata nih waktu malam yang aku kata meriah sangat tuh.. Awesome kan..kan..kan..? J




No comments:

Post a Comment