Tuesday, October 25, 2011

TintaMalam Comeback !!!!



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...entah kali ke berapa daa dok buat comeback... kali ni, terpaksa sekali lagi meng”comeback” kan diri setelah gagal mengemaskini Tinta Malam buat kesekian kalinya.. hampir satu sem jugaklah aku tinggalkan Tinta Malam ni.. Sibuk?! Mungkin itulah alasan terbaik di samping faktor tambahan seperti malas dan hilang minat untuk menulis... kata orang zaman sekarang “takde mood”.. Hmm, ya lah tuu.. Post terakhir kat sini bertarikh 16 Jun 2011 dan hari ini, 25 Oktober 2011 barulah aku “berkesempatan” untuk menampal post baru kat Tinta Malam ni... Hampir 5 bulan ditinggalkan.. Dari pageviews yang hanya ratus-ratus, kini hampir mencecah 1500... Alhamdulillah, ada juga yang sudi menjenguk Tinta Malam.. Tak kisahlah korang tersesat ka, atau tersinggah ka, TERIMA KASIH @ THANK YOU @ SYUKRAN JAZILAN aku ucapkan... Yang sudi tinggalkan komen , korang memang bessttt...! Terrrbaikkk..! InsyaAllah, aku akan berkunjung ke laman korang pula nanti... Memang banyak tulisan2 yang aku draftkan dalam MS Word untuk dimuatkan dalam Tinta Malam ni... Cuti sem pun dah dekat, jadi elok benarlah aku mengorak langkah perlahan-lahan...Tinta malam yang sudah lama berlabuh, kini harus menyambung pelayarannya... Sauh yang tenggelam sekian lama di dasar lautan, kini tiba masanya untuk diangkat...!

No comments:

Post a Comment