Saturday, March 19, 2011

My Experience : Angkara password...arrrggghhh...!

Hampir 4 bulan tintamalam.blogspot.com “mati”. Semuanya gara-gara kehilangan password yang jarang sekali aku simpan dalam minda ini…bagiku, banyak lagi benda-benda yang hendak diingat dan password untuk benda2 maya sebegini, biarlah sang browser menjalankan tugasnya…ternyata padah juga apabila mengambil langkah sebegini..banyak sungguh peristiwa yang berlaku membawa kepada “lenyapnya” browser yang berjasa yang aku guna selama ni..pergi bersama password2 yang disimpan di dalamnya…memang perit dan panjang jika hendak dikenang kembali…entah bagaimana, hari ini, aku terjumpa kembali suatu senarai panjang password2 yang aku sendiri terlupa bahawa aku pernah menulisnya dalam worpad dan disorok di suatu daerah yang sangat sunyi dan terasing…syukur, aku telah menemukannya dan ternyata jodohku bersama tintamalam masih ada…InsyaAllah, aku akan terus mengembangkan tintalam ini mengikut acuanku yang tersendiri...

No comments:

Post a Comment